← EU Feed

La solitud escollida

La solitud escollida

Source Summary

Llegeixo el reportatge “El lleure en solitari encara està mal vist?” (Societat, 21/VI/2026) i només amb el titular m’hi sento profundament identificat. Les últimes setmanes he començat a fer moltes coses tot sol: vaig al teatre, a veure l’hoquei o el bàsquet al Palau Blaugrana, al cinema... I puc afirmar que quan feia aquestes coses amb algú altre no em divertia tant. Ara gaudeixo de manera diferent: em centro més en el que veig, reflexiono, xalo de valent sense preocupar-me de res més. No és egoisme ni abandonament per part dels meus, és una solitud escollida que aporta altres punts de vista.

Advertisement
Read Original Article